16 Juni

Hade ingenting planerat i helgen men endå har vi haft fullt upp.
Igår strosade vi runt på stan/A6 och shoppade. Hittade faktiskt endel fint på rean =) sånt gillas!
Idag har mamma varit på besök så då blev de fika inne i stan sen kom även mormor och morfar och hälsade på. Drog en sväng till Ikea (hittade en jätte fin badrumshylla som vi köpte + massa fina små grejjer till hyllan. Kommer hem och så får inte hyllan plats... ARG! sjukt irriterande) sen åkte vi hem alla till oss och käkade god mat =)
Imorgon åker vi till Eksjö och hälsar på Mandas familj.

Jag vet, mina blogginlägg suger nuförtiden.. men de blir så ibland, ska försöka bättra mig =)

En bild från LA, suuuukt va jag vill tillbaka


Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Jag brukar mäta innan jag köper nåt, så man vet att det passar eller får plats.

Kram ha de gott i veckan/ Eva

2012-06-18 @ 00:09:29
Postat av: Mamma

Vaddå din blogginlägg suger??? Det är väl din blogg så du får väl skriva hur sugit du vill.

Jag tänkte mej till IKEA på torsdag? Är du hemma då? Jag ska ta med mej kissungen TEnnis då som ska flytta. Vi kan ju höras. /Mor

2012-06-18 @ 07:34:17
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0