Roligheter!

Har haft två fullspäckade dagar, men de har bara vatt roliga saker.
Igår åkte vi till Liseberg tillsammans med min familj + Mandas familj. Jätte trevligt och kul men vi valde verkligen fel dag. Gothia cupen är ju nu så de va proppfullt med folk + fint väder vilket innebär typ 1 tim kö till alla karuseller. Jag åkte bara 4 karuseller på hela dagen, va lite surt.. men hade skoj endå. Slösade upp massa pengar på hjulen istället. Ska ta en vända till Liseberg i Aug igen då de förhoppnningsvis inte är så mkt folk.
och idag blev de Chappen tillsammans med Mupp och Affe. Vi åkte rånartåget, vaskade guld, var i indian byn, käkade tacos i Mexico, kollade på vilda västern show, åkte karusell, gick i affärer, fikade goda våfflor.. ja, vi gjorde de mesta. Hur skoj som helst, så mysigt att gå där inne =)
 
Lite pic från Liseberg!
 
och så lite pic från chappen idag.
haha, söta killar vi har =)
tur pojken vann som vanligt stor vinsten..( såg att chokladen gick ut om 1 mån,haha.Hjälp oss att äta upp den)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äsch lite choklad smäcker ni väl i er på en timme. Sen blir det racerbajs i tre dar. /Mor

2012-07-19 @ 09:22:58
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Du skulle kommit och sagt hej till mig. Jag stod i dummle hjulet =)

2012-07-19 @ 17:14:01
Postat av: eva gunnarsson

Ge nu attan i den chokladen ! du vet hur det blir
FINNAR FINNAR och åter finnar, men gör du inte det
så "SKYLL DIG SJÄLV"

Men det är alltid roligt med roligheter.
Puss kram längtar efter dig !
Mormor Eva

2012-07-19 @ 23:28:19
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Tina

Dina senaste inlagg far mig att langta tillbaka hem litegrann! Chappis, Liseberg och Oland!! Chappis ar alltid hur mysigt som helst. Ah jag minns hur kul det var att bada i det dar vattenlandet nar vi var pa Oland nar vi var mindre. Hoppas ni har en bra sommar, det ar kul att lasa om allt nar jag loggar in! Manga kramar fran mej. :)

2012-07-20 @ 00:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0