Måndag igen..

usch va jag är seg. Hade den jobbigatse natten på länge. Somnade inte förens runt halv 3. Varmt i rummet, stressad över att jag måste sova, katterna som busar osv.. och när jag äntligen slumrar till så ringer herr gris ( johan alvarsson). Fick ju panik och trodde att de va klockan som ringde.. men ne, sen va de bara att försöka somna om igen. Sen kl 5 på morgonen ringer min klocka och då va de bara att pallra sig upp och åka till jobbet. Fyfan.. Zombie-jennie har jag varit idag. Helt seg nu. Skulle färgat håret och allt idag men tror inte jag pallar det.
 
I Helgen beger vi ialf oss mot Smögen. Kunde ju tyvärr inte vara med hela veckan pga att jag jobbar men jag får väl vara glad för de få dagarna jag kan vara där =) ska bli kul att få se alla igen!
 
va på en "Italienare och en grek" och åt plankstek med min man i lördags :) Älskar de stället!
Sen fick Elin gå ut en sväng, hon älskar att klättra i träden. Så fort man tar ner henne på marken så springer hon dirket till trädet igen och klättra upp och sätter sig där. Hon vill absolut inte gå ner därifrån. Min söta tjej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååå jag som är sååååå hungrig!!!!!

2012-07-02 @ 19:13:29
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Mums fillibaba ser gott ut,dit vill vi med nån dag.
NÄMEN så gullig kissekattjävel, alla smulliga gillar
träd, hon kan få vara här på semester och vila upp sig från Nikki Teoderakis, han mobbar ju henne.
Det är himmelrike för katter att andas lantluft.
Ja så är livet, jobba, äta,sova o älska katter hi hi
Det är bättre en kort stund än ingen stund alls att umgås med goa vänner eller hur.
Har du läst min nya kortare inlägg blogg
Puss kram igen kära ......./ mormor

2012-07-02 @ 19:44:28
Postat av: jessica

Vad gulligt att katten heter Elin, haha =)

2012-07-03 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0