En liten tur till Visingsö

Jag har haft damp i 2 dagar nu  pga av de tråkiga vädret. Inte funnits nåt kul att göra så ha bara legat hemma i sängen och surat och inte orkat göra nåt alls.
Igår kväll var vi ialf hos Roy och Becka som var så snälla och bjöd oss på god mat. Sen kollade vi på Hostel 3. Skit bra är den, se den!
och idag va de ju fint väder ( som tur väl va, annars hade jag nog ruttnat här hemma) så då åkte jag och plutten båten över till visingsö, vill ju inte låta allt för gammal men hur fint är det inte där egentligen? kändes som man var utomlans. Vi hittade en jätte mysig resturang precis vid hamnen, där en kille spelade gitarr osv..  där satte vi oss ialf och käkade i solen =)
Sen strosade vi bara runt där och hade de gött! Ikväll kommer Becka och Roy hit så då blir de filmtittande igen =)
Hoppas på att de blir sola väder någon dag, för då ska jag åka och sola i Gränna, hittade världens mysigaste och finaste badplats där =)
 
well well.. lite pic från visingsö idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ska till Falkenberg imorron o sola....Om det blir som jag vill. Och idag var vi på chappen. /Mor

2012-07-21 @ 20:40:36
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0