Hej och hå

 Jag ha varit frisk i en vecka och nu har jag blivit sjuk igen, jippi (Känns som de senaste 10 inläggen har jag bara skrivit om att jag är sjuk). Men nu har jag piss ont i halsen, seg i hela kroppen och säkert feber också. Passar inte sådär jätte bra att bli sjuk nu. Jag fick hoppa in och jobba hela förra veckan och ska även jobba hela denna veckan också. Så nu vill man ju verkligen gå till jobbet så de kan se att man är engagerad. Tror dock bara de blir veckan ut, sen få jag nog leta något annat.

Lite om helgen då. I fredags hade vi jobbfest här hemma. Riktigt kul att få träffa alla utanför jobbet. Förfestade här hemma sen drog vi alla vidare till O'lerys och dansade loss :)
Igår kom Roy, Becka och Gabbi hit. Kollade på lite film, tjötade, spelade spel och lite sånt därnt :)
Idag blir de bara sängen. Mandas är iväg och köper andra säsongen utav Skilda världar. Vi köpte den första och vi blev helt beroende. haha, älskar de programet. Så dåliga skådespelare och så allmänt töntigt program. Fast de är ju de som gör de så bra ;)

Lite bilder från i fredags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0