Grattis till mig själv

Dålig jag är på de här med att uppdatera nu förtiden. Men har haft massa grejjer för oss varje dag i princip så har inte hunnit.
Roy och Becka har ju flyttat hit till Jkpg så vi har myst hos dom med lite skräckfilm och såntdärnt =) Sen har jag hängt lite med Annöö, igår var de alla hjärtansdag + Roys födelsedag. Så vi firade honom tillsammans med familjen med mat och tårta. Sen på kvällen hade vi mys här hemma :)
Och idag fyller jag år. Jisses! hela 23 år. Känner mig som en kärring.
Vi har ialf firat mig lite här hemma med tårta och paket ( Har fått parfym, ringar och hårförlägning+ färgning hos frisör, HAPPY) och sen ikväll ska vi ut och äta =)



Detta fina fick jag utav min man. Precis de jag sagt att jag velat ha :)


Och dessa coola ringar fick jag också :) hahah, såg nu dock att jag satt dom i fel ordning. DE ska stå Wish ;)

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

WISH WISH maby a real ring from yor lover boy.

Det är 29 februari dagar i år,det ger kvinnor

en chans att fria om de önskar det,men det är kanske lite för tidigt ännu.

Sköt om er

2012-02-16 @ 18:13:10
Postat av: jennie

haha jo, jag ha hört detta! Men de är killens uppgift att fria, så jag väntar ;)

2012-02-17 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0