Då va de dags för fredagsmys igen!

Brrr, jag FRYSER!!!!. Är så kallt överallt. Ute går ju inte vara nu och inne gå knappt vara heller. Våran lägenhet är så kall. Sitter med två täcken, 1 filt och kläder på mig och endå så fryser jag. Får la hoppa in och ta en varm dusch så jag inte fryser ihjäl här hemma.
Stackars katterna fryser också, de ligger under täcket och värme sig också. Påtal om våra katter så är de nu dags att kastrera dom, herrejisses här hemma händer de grejjer ska ni veta. Få gå efter Nicke hela tiden och vakta så han inte ska våldta Elin.

               Här hade jag velat vara nu, i ett varmt Egypten med massa sol och bad och goda drinkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0