Hej Lördag!

Vaknade upp med huvudvärk idag och kände mig nästan bakfull, trodde jag höll på att bli sjuk också. Men nu mår jag bättre så var väl antagligen för mycket julmust igår som fick mig att må dåligt idag ;)
Igår var de ju julfest med jobbet eller ja, julbord kanske? Serverades då inget julbord med de bjöds på potatisgrantäng och  fläskfile och massa annat gott.
Var hos Jessica innan vi drog vidare till julfesten och det var så sjukt mycket folk. Hade väl trott si sådär 100 pers skulle komma men de var runt 400 stycken på julbordet.  Men de va jätte trevligt trots att jag va nykter, glad jag hade Metthe som va nykter också. Hade rätt kul åt alla som va fulla istället.
Kul att få träffa alla igen, va ju ett tag sen man va på jobbet nu :)

Lite bilder från igår!
Fina tjejer!
 
Nej, som sagt jag va inte full även fast jag såg ut att vara de. Fyfan.. haha. ( jag och Urbi men en läskig tomte)
haha Jonna ser allt!


Nu ska jag krypa ner i soffan med min kille och förhoppningsvis funkar mitt skype sen så jag kan prata med Tina :D
Trevlig Lördag på er!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Ja tänk att man kan ha roligt utan att behöva vara full *fniss*
Man mår då mycket bättre på morgonen om inte annat.
Tog du inte på dig den nya klänningen ?
Kram Eva

2012-12-09 @ 14:23:28
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

nej mormor, ska ha den på nyår istället. och menar du den röda jag fick av dig så ska jag ha den på julafton :)

2012-12-09 @ 17:29:53
Postat av: Mamma

Haha snygg röv!! Vem äger den?? Han kansek inte blir glad om han vet att den ligger på nätet.
Fick ni inte en endaste julkorv eller köttbulle eller revben??? Attans. Det ska du få när du kommer hit. /Mor

2012-12-09 @ 18:18:31
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: jennie

haha vet inte vems det var.. men är ju inte så farligt att visa rövspringan ;)
Nope,de va lite glest med de,de hade inte råd med julbord så de blev vanlig mat haha men de va gott endå :)

2012-12-09 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0