13/8

Första veckan på typ 5 veckor jag jobbar fm, lagom segt att gå upp kl 5 igen. Nu börjar alla tråkiga rutiner igen.
Nu när man väl börjat jobba så känns de inte ens som man har haft någon semester... allt är likadant.. tråkigt och stressigt. Tur att man har sina jobbakompisar som livar upp de tråkiga jobbet =)
Som sagt i lördags gifte ju sig min jobbarkompis Metthe. Så i fredags va jag och Emma hemma hos Anna och fixade ihop bröllopspresenten, vi gjorde ett fint fotoalbum på Metthe med massa pratbubblor med roliga grejjer hon sagt på jobbet sen längstbak på fotoalbumet hade vi ett fint kuvert med pengar i ( som de önskade sig till sin smekmånad ).
och i lördags var ju då bröllopet, hur fint och kul som helst =)
 
Här kommer en drös med bilder från i Metthes och Audunns bröllop =)
 
 
Vi tog upp Metthe och Audunn på scen. Där Audunn skulle bokstavera " dance again" med rumpan och Metthe skulle gissa vilka boskstäver han gjorde. När hon gissat rätt på dance again så fick hon gå upp och sjunga den. De är hennes favorit låt och på jobbet en gång sa hon " ha ni hört denna låten? den är jätte bra den går typ såhär shim shim shimmijey, haha vi fattade noll men sen ha vi kört med de på jobbet så blev de en liten interngrej ". Men de blev kul =)
 
deras roliga bröllopsvals =)
 
haha, Metthe är så söt och liten och jag ser ut som värsta miffo-jätten som förösker krama ihjäl henne!
 
Fina jobbarkompisar <3
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad roligt ni ser ut att ha. Vad var det för en grön gubbe? En dansare tippar jag på...Eller? /Mor

2012-08-13 @ 20:37:22
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Söta flickor på rad, men mormors älskling är så klart den vackrast.
Du passade i blått, skitsnyggt, men inte skorna, varför inte lite lättare på fötterna när det är sommar. För det finns ju massor av läckra sommar skor även för en tuff tjej som du. Men när vintern kommer blir det väl sandaletter, hi hi hi.
Pusskram/Eva

2012-08-14 @ 14:09:17
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

mamma: de va en kille som kom in i grön dräkt och började dansa till sexy and i know it och ingen har en aning om vem de var.. fortfarande ingen som vet =)
Mormor: tack, men skorna är visst fina. Man ser ju inte ens dom på första bilden. De är inga vinterkängor jag ha på mig om du trodde de, högklackat och fint och inga sandaletter eftersom de skulle regna den dagen. Punkt!

2012-08-14 @ 15:09:44
Postat av: eva gunnarsson

Okej, men söt är du i varjefall, lik mig fniss :))
Jag vill gärna ha mer trevliga kärvänliga komentarer
från dig på min blogg.tack puss

2012-08-16 @ 16:30:42
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0