Söndagsmys

Vart är de fina vädret som skulle komma? vafan, måste ju hinna få lite färg innan Usa, vill ju inte gå och blända folk med min vihet. Får väl åka och sola solarium annars. Men hade ju varit gött om den riktiga sol varmen ville komma snart.. som de lovat!

Ialf, igår va vi i Eksjö och firade Mandas mamma som fyllt år sen på kvällen va Roy, Becka och Gabbi här. Vi drack lite, käkade gott, spelade spel, sjöng singstar mm, himla trevligt =)
Idag blir de bara en slappis dag med flöt- pizza, snacks, film och sånt mys.

Måste bara visa mina skor som jag fick av Hala ( Mandas mamma). Alltså jag har letat ÖVERALLT efter såna här skor. Kollat i alla sko affärer som går att kolla i, kollat på internet osv ... Sen visade det sig att Hala hade exat såna skor som jag ville ha, och hur snäll är inte hon som ger bort dom till mig? åh, blev så glad. Ska använda dom hela tiden=) Tack Hala!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så bra att du fått ett par till slut då!!!

Julle hade 25 grader varmt i Berlin. Hoppas han tar den värmen med sej hem för jag fryser oxå. /Mor

2012-04-29 @ 18:20:58
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: Tina

Snygga! Riktiga Tigerlilja skor. (hehe). ah, fick sant sug efter en riktigt svensk flot pizza. halsa mandas och kissekatterna! kram

2012-04-30 @ 09:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0