Trött chey

Arbetsdag två avklarad. Så skönt att man äntligen ha börjat jobba på riktigt, fast de känns i kroppen vill jag lova. Är lagom trött när jag går upp vid 05.00, är inte alls van vid de. Är ju en nattmänniska så brukar ju oftast lägga mig vid 2 tiden typ. Men de få de bli ändring på nu. 
Trivs som fiksen i vattnet där ialf, gör delar till växelspakar, haha. Men är rätt gött och tiden går skit snabbt !
Tyvärr kör jag och Mandas olika skift denna veckan. När jag slutar kl 2 så börjar han att jobba och han är inte hemma förens halv 11 på kvällen och då måste jag lägga mig. Men de skulle försöka fixa så vi får samma tider. Hoppas de, annars kommer vi bara ses på helgena typ. 

Sitter och kollar på Bachelor nu, helt besatt. Därför är jag extra glad att jag slutar kl 2 för då hinner jag precis hem så jag kan kolla på de =)
                                                 
                                                                       Mina fisar


Kommentarer
Postat av: Anni

ååh, så söt katt :)

2011-09-21 @ 18:27:24
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0