" Kolla bakom dig"

Rolig dag på jobbet idag. Jag och min jobbfriend Annie va hur flummiga som helst idag. Är så roligt att jag hittat henne. Vi är så lika, vi tänker likadant och är lika galna, knäppa och flamsiga. Känns som jag kännt henne hela livet typ. Skit roligt.
Något som va lite komiskt också va att jag och Annie jobbade med två nya killar idag och efter vi pratat lite med dom så visar de sig att jag bor precis granne med den ena utav dom och Annie bodde granne med den andra, haha. Vad är oddsen?
Nu har jag ialf bytt till Mandas skift så tyvärr jobbar vi inte ihop nästa vecka, sucks, men bli nog bra endå.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen vänta på att min sötnos kommer hem sen blir de mys och idol. Åh, har saknat honom. Vi har typ inte setts på hela veckan.

påtal om annat, Jag saknar Smögen. Känns som jag skriver de jämt, men ah, de stället är fan bäst.


Kommentarer
Postat av: JOHAN

Jaa det stället är bäst! och jag saknar det med och dig!

2011-09-23 @ 16:41:00
Postat av: jennie

att de är, jag saknar de med dig också och sen saknar jag dig i övrig med lille gris.

2011-09-23 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0