Hästpojkarna

Vilken helg.
Fredagen va rätt lugn. Vi hade mys här hemma med tacos, godis och film.
Lördagen spenderade vi i Ullared. Jag behöver väl inte ens berätta om hur irriterad jag va? kan inte fatta att man längtar till att åka till de stället och så fort man satt sin fot där vill man bara hem. De va äckligt mycket folk. Fick stå 1 timme i kö till kassorna. Men hittade rätt mkt. Blev en del julklappar sen köpte vi lite julsaker till hemmet och jag hittade även denna gång 2 onepice som fick följa med mig hem. BÄSTA mysklädesplagget någonsin nu när de är så kallt ute. Tog även en runda förbi mormor och morfar påvägen hem.

Idag for vi ut till Habo och mötte upp Paulin och Jonatan ( jobb-kompisar till oss) vi käkade lite kinamat och sedan åkte vi hem till paulin för killarna skulle rida häst, haha. Måste tillägga att detta va min och Paulins ide. Världens roligaste syn att se dom rida. Mandas hade riktiga rid kläder på sig och såg så jälva rolig ut. Jonatan va så nervös ( eller matförgiftad) så han spydde, hahah. Riktiga kul. Ha skrattat sönder mig idag.

Bilder säger ju mer än tusen ord.. så här kommer lite bilder från helgen:

Mys i fredags!


Idag, när killarna skulle rida, haha.


När Jonatan började trava så hör man han skrika " AJ AJ AJ, stanna. Min pung..stanna!, " hahah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0