" usch, de luktar clementin och fis"

Oh hjälp, längesen jag va såhär bakfull. Men de är de väl värt med tanke på att gårdagen blev riktigt kul.
Johan, Felix, Daniel och Malin kom hit till Jkpg och hälsade på och på kvällen blev de fest.
Åh så kul att få träffa alla dom igen. Förfestade här hemma med lite pizza, singstar och sånt trevligt, senare blev de utång till Bongo där Johan hoppade sönder en stol och vem sätter sig sen på stolen om inte jag? ja, jag flög i backen och stolen gick sönder i 4 delar, haha. Härlig syn för folket. Sen gick vi vidare till Olerys och dansade vidare. Riktigt bra kväll må jag säg.
Nu ligger alla här helt döda i soffan och sover och fiser ikapp med varann.

Fredagen va också riktigt bra. Åkte till Huskvana dirket efter jobbet och hälsade på Annie. Senare på kvällen hem snabbt för att göra mig iordnig för att möta upp Jonatan och Paulin vid 7 tiden för att käka kinamat och gå på bio och kolla på Svensson svensson, haha. Jag och Mandas kollade endast på den filmen för att de va Jonatan som ville de och han fyller år idag, så ja, då fick han bestämma bio. Dock ingen film jag rekomendera. fattade inte ens va folk tyckte va så kul i filmen?
Efter filmen åkte vi hem till oss och hängde lite här.
Så ja, min helg ha som sagt varit rikgit bra som jag nu typ nämt 49977000 ggr.

Hoppas ni andra haft en bra helg också =)


)

Kommentarer
Postat av: JOHAN

vilka vetiga bilder det var på mig! :)

2011-10-16 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0