Fredag, Lördag... söndag

Har haft en riktigt skön helg.
I fredags mötte jag upp BA på stan, kikade i affärer och efter det mötte jag upp Pillan, Josef och Tom för lite after work. Blev lite käk och dricka, himla trevligt och mysigt!
Lördagen bestod av en redig shopping-dag. Nya kläder, gardiner, underkläder, öronhänge, julgran, fina ljuslyktor från indiska + en vinterjacka, blev så glad. Har haft min i 5 år nu och ville verkligen ha en ny grön jacka, men inte hittat någon perfekt för ett perfekt pris, men inne på jc hittade jag en för 800:- och exakt en sån jag tänkt mig =) Nöjd nöjd.
Sen efter shoppingen så kom Roy och Becka på besök. Vi gick på bio och kollade på paranormal activity 3, läskigast av alla de tre filmerna tyckte jag, dock hade vi världens fjortisar bakom oss som kommenterade allt och skrek för minsta lilla. Fett störande! Sen kom Gabbi också och då åkte vi hem tills oss och kollade på ännu en skräckfilm.

Idag åkte jag och Mandas till Eksjö och mötte upp Roy och Becka för att köpa käk som vi skulle laga och överraska deras föräldra med ( firade farsdag lite i förskott). Blev en jävla röra med maten men blev väl rätt gott i slutändan endå :)

Lite utav shoppingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0