Måndag igen!

Alltså det här med powernap när man kommer hem från jobbet funkar inte riktigt för mig. Sätter alltid klockan på 30 min men sover alltid minst 2 timmar. Jag har utbildning nu i 3 dagar så denna veckan går jag och Mandas om varandra, när jag slutar kl 2 så börjar han jobba. Vi kommer inte ses förens typ onsdag igen. Buhu! Så finns ju inte mycket att göra här hemma mer än att sova :)

Helgen ja, I fredags kom Roy och Becka hit. Blev tacos och film mys. Kollade på en riktigt skräckis som va skit rå, tror den hette "My bloody valentine". Vi skulle egentligen kollat på den i 3D men glasögonen krånglade så vi fick skippa det och kolla vanligt istället. Men kan tänka mig att den är mycket mycket bättre i 3D. Se den!
I Lördags åkte vi till Smålandstenar för att fira min morbror som fyllde 40 år. De var en överraskningsfest och ja, han blev minst sagt förvånad, haha. En trevlig och kul kväll!
Söndagen spenderade vi med att julpynta lägenheten. Sen kom Roy, Becka, Hanna och Roger hit + deras lilla söta bebbe Collin. Åkte iväg och fikade och Roy och Becka kollade på en lägenhet här i Jönnet som de FICK! så jävla kul, haha. Jag blev as glad. I februari kommer de flytta hit, åhå så skoj :)

Fradgshäng med Roy och Becka !


Lördagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0