Trevlig helg på er !

Efterlängtade helg!
Igår hade jag fredagsmys med min man med lasange och så tittade vi på filmen " En dag", velat se den as länge. Mysfilm :)
Gått på stan med BA också ( Bajs-annie). Hittade mer julklappar, så nu är jag snart klar med alla. Skönt de!
Och ikväll blir de häng med Josef och Pillan.

Sitter här och väntar på Mandas som är och fixar med bilen ( min gick ju olyckligtvis sönder för 1 vecka sen typ). Jävlar bilar alltså, fattar inte varför de aldrig vill funka.

Men men, har hittat lite nytt till garderoben ialf :)





Kommentarer
Postat av: Sara

jisses va snyggt det blå va, vart har du hittat det? :)

2011-11-20 @ 21:18:17
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: jennie

Hittade den på jc :)

2011-11-23 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0