Cykeltur med idioterna

Ni kommer aldrig tro de. Ikväll har jag cyklat för första gången på typ ehh.. 5 år? är inte dirket jätte smidig på en cykel.
Jag, Johan och Svenne tog oss ialf en cykeltur i de kyliga vädret och mitt i cykelturen så måste Johan åka och kolla på KOSSORNA i ko-hagen. Eller kolla är fel ord. Han gick in i hagen för att han skulle klappa dom ( han brukar vara inne och klappa dom sa han, haha)
Jag och Svenne står utanför stängslet och gnyster lite om att de är så tråkigt och att vi vill cykla vidare. Svenne och jag är dessutom rädd för kossor.

Men när vi står där med våra cyklar så hör vi Svenne
- Ah... AHHHH.. AHHHHHHHH
hahah de lilla livet trillade med cyklen och föll över taggtråden och hamande i kohagen i koskit och brännässlor. haha. Så fruktansvärt kul. När han reser sig upp hojtar han til
- eh asså.shit. jag tror de va en orm som bet mig
- Nej Svenne de va brännässlor, haha.

Sen är ju Johan inte funtad som han ska.. han frågar mig och Svenne
- Ser ni ko nummer 387?
- ne, vadå?
- det är den som är tamast.


Kommentarer
Postat av: JOHAN

HAHAHAHAHA SVENNE!

2011-05-03 @ 23:16:58
Postat av: Jennie

HAHAHAH till båda er två. Ni är inte kloka!

2011-05-03 @ 23:26:18
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahah

2011-05-04 @ 12:11:24
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh tack så mycket :D

2011-05-05 @ 20:42:49
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Anja

Svar:

Ja, skorna är mina favoriter! Älskar dom!

2011-05-05 @ 23:41:55
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0