21.36

Fyfan vilken stimmig dag. Känns som jag nästan fått magsår.
Imorgon åker jag och mupp till siesta. Har fixat allt de sista idag. Alkohol, tält och massa andra små grejjer.
Va skit svårt att hitta tält. Åkte runt över hela Värnamo och letade efter ett så jag blev skit glad när jag väl hittade ett tillslut. Kommer hem och mamma säger att de ligger ett sprillans nytt tält i källaren. VAFAN! så jag åker tillbaka till Värnamo och lämnar tillbaka tältet, suck. Sedan helt huxflux så har mina stövlar, sovsäck och allting försvunnit. Jag blir så jävla frustrerad. Har knappt orkat packa någonting idag för jag ha varit så arg.

Men nu ska jag inte va sån. Har ju faktiskt hunnit njuta lite av de underbara vädret och sen är jag jävligt taggad på siesta nu. Ska bli sjukt kul. Galenheter med mupp är det roligaste jag vet typ.

Kom även hem från Mandas idag. Varit där sen Fredags. MYSPYS!



Jordgubbar med mjök och socker är typ de godaste jag vet. Skulle kunna leva på detta varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0