Wolfpack

Har haft en riktigt bra, kul och mysig helg.
Mandas kom till mig i Fredags. Hade tänkt köpa tacos och kolla film men sen ringer Mupp och säger att hon och Bobba va sugan på att komma till oss i Växjö, hur kul som helst ( älskar spontana människor)! så när dom kom blev de kinaresturnag ( vi alla fick tallrikar som luktade fisk, haha) sen drog vi bort en snabb runda till campus och gjorde lite bus, sen på natten gjorde vi anden i glaset. Fyfan, så läskigt. Jag grät typ.
Min nya granne ( sjukt trevlig va hon) trodde vi hade mördat varann inne i min lägenhet för vi hade skrikit så mycket, haha.
Lördagen spenderade vi bara här hemma, va ute lite i de fina vädret. Hängde även lite med min nya granne och hennes polare.
På kvällen drog vi till Vrigstad där Sara och Johannes hade inflyttningsfest. Jätte kul där men vi varade inte så länge för sen drog vi till Bobbas stuga och hängde och sov där. Möspös.

Och idag körde Mandas tillbaka mig till Växjö. Så idag ha vi bara chillat.
Men nu har aladdin åkt hem.
usch, tråkigt att vara själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0