Bra helg

Nu har precis mormor och morfar varit här och hälsat på.
Var på samarkand och käkade och kollade i affärer. Trevligt... förutom att jag är bakis som aldrig förr och skoskav från helvetet. Fick vika ner mina converse och ha som typ tofflor när jag traskade runt på samarkand. Såg nog ut som en äcklig gammal alkis eller något.

well, igår var de ialf party.. och ja, party blev de för min del. Mår ju som man förtjänar. Men hade sjukt kul.
Var en stund hos Ida sen gick vi vidar till Philip och gängt sedan vidare till Sivans.

Jag, Annie och Sandra på toan
Jag: Fy, jag är så ful. Jag ser ut som en transvestit
Sandra: men jag då?! jag ser ju inte klok ut.
Annie: MEN JAG DÅ??!! jag ser lesbisk ut

haha, vaknade tillochmed i natt och började skratta åt det.



Nu när jag la in bilderna på datorn så ser jag att mormor har suttit och tagit ego bilder på sig själv, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0