17



Idag blev de jobb på Gläntan. Har varit ute nästan hela dagen med omsorgstagarna ( haha, heter de så? eller heter de vårdtagare?.. whatever..) och suttit i solen och stekt. Så jävla gött. Mindre gött är ju att jag vaknar upp efter min lilla powernap och se att snön är tillbaka. usch, less blir man.
Imorgon blir de Gläntan igen sen åker jag tillbaka till Växjö. Åh, har saknat min lilla lägenhet. Har äntligen kommit på nu hur jag vill inreda allting, så måste ta en tur till Ikea snart.
I helgen ska jag träffa Emmöö, var ett litet tag sen nu. Sen kommer Mandas också!

Nu väntas BB!
Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

du är ju snygg!! :)

2011-03-17 @ 20:27:05
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0