Biomys

Ikväll drog jag och Mandas på bio för att se Kronjuvelerna. Hade ju då kanske hellre sett Harry Potter, men hör och häpna, Mandas har inte kollat på någon utav Harry Potter filmerna! ganska sjukt tycker jag. Måste ha Harry Potter maraton med han nu så vi kan gå och se den sista filmen.
Ialf, Kronjuvelerna var riktigt bra. En av de bästa svenska filmerna jag sett. Tycker att många svenska filmer är rätt B. Men denna skulle jag lätt kunna gå och se igen. Titta på den vetja!

Imorgon blir de Gränna för att äta polkagrisar =)
                                                                
                                                     Att Björn Gustafsson är med gör ju inte filmen sämre!
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0