16 Januari

VÄRLDENS tråkigaste söndag har jag haft idag. Inte gjort ett jävla piss och inte orkat göra något för den delen heller. så tråkigt. 

påtal om något annat, vill ha en bil, en bra bil eller ialf bättre än den jag har nu.. Fundera på att sälja min fula och sen köpa en bättre och snyggare för de pengarna. Vill så gärna ha en ny bil till sommaren. well, tål att tänkas på ! 

Lite om helgen då. I fredags åkte jag till Emmöö och hängde. Sen blev de spontan-utgång till Stallarna ( Sanna va så snäll så hon fixade in mig). OCH hör och häpna jag gick ut och dansade utan mitt löshår ( har inte hänt på typ 2 år). Men som Emmy sa när vi kom hem.. " De gick ju jätte bra", haha.
Rolig kväll på stallarna ialf även fast vi alla körde nyktert. Duktigt!
Sen igår blev de en sväng på stan.... sen blev jag akut svintrött, kände mig nästan bakfull, så drog hem och åt chokladpudding och somnade, kul Lördag!

    
     
     

Kommentarer
Postat av: emmy

emmy passar ju verkligen skitbra i sitt bruna hår :)

shit jennie ;) det var storartat av dig att skita i löshåret :D tummen upp. haha <3

2011-01-16 @ 21:37:56
Postat av: jennie

Visst gör hon! passar henne as bra :)

mm eller hur, redigt stolt faktiskt haha... :D

2011-01-16 @ 22:46:55
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0