Surprise

Igår var äntligen den efterlängtade överraskningsfesten för Emmy. Att herregud så många gånger jag vatt nära på att försäga mig, haha.
Men allt va så himla kul och lyckat. Hon hade inte anat någonting.
Vi festanade hemma hos Cilla och sen blev de Sivans.

Idag har varit deg-dagen. Vi gick och käkade pizza sen blev de lite häng hos Emmy och Wille och nu hänger jag i min lägenhet och har sviiiiiiiiiiiiiiintråkigt. Ska bläddra igenom lite avsnitt av O.C och sen sova så det bli måndag någon gång, hatar verkligen söndagar.



Fick något fruktansvärt ont i mina fötter när vi skulle gå till Statoil för fylle-mat så jag fick låna ett par skor av Wille.
Mycket fint! satt som en smäck på mina fötter, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0