Nyårslista

Nyårsafton blev grymt lyckat även detta året! Få berätta mer om de imorgon och visa bilder. Nu ska jag sova.

Har år 2010 varit bra? japp, mycket bättre än vad jag trodde de skulle bli.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja gud ja, massa saker! flyttade, åkte till norge, partybåt mm..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä.. men jag hade velat, haha. Få hoppas på nästa år istället.
Vilka länder besökte du? typ eh typ.. ehhh Norge och Riga, haha..
Vilka bloggar har du läst? typ de vanliga.. kenzas, kissies, paows, hugos, nuttall, Nemos, tyras, dennism, gossips, pootangpie + mina vänners bloggar mm, listan kan bli lång... ( bloggnörden här ja)
Årets blogg? humm.. vet inte, men jag har följt bloggen www.thejuicydetails.se väldigt flitigt. ( bra insperations blogg) sen älskar jag bloggen www.Johanstickar.blogg.se han är gay och skriver om sina katter och om sin stickning, haha. Tycker det är så kul. Har inget intresse alls av stickning men han skriver på ett sånt sätt att man måste fortsätta läsa. Dessutom har han massa pircingar och tatueringar och så skriver han så "gulligt" och de gör att allt lixom inte går ihop , haha. Jag och mamma kan sitta och gapskratta riktigt högt när vi läser hans blogg. Man vet inte heller om han är seriös med vissa saker och de gör allt ännu roligare, haha. LÄS DEN!
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? vet inte om jag kommer minnas något direkt spec datum. Men hela sommaren var den bästa jag haft ( även fast hultan blev inställt) så det är väl isåfall de jag kommer minnas bäst.
Årets konsert/spelning? Lätt M.I.A på way out west. Helt sjukt bra!
Har du varit sjuk eller skadat dig? eftersom jag är en otursfågel så är jag sjuk och skadar mig typ hela tiden. Fast inget sådär allvarligt då.
Höll du några av dina nyårslöften? hell no, det är som en lag = måste brytas
Tror du 2011 blir lika bra? Jag hoppas de !  
Har du förlorat någon kompis eller anhörig detta året? japp
Vad kommer du sakna från 2010? Sommaren. Den är svårslagen, sjukt bra sommar hade jag. 
Nämn en positiv sak från 2010? att jag flyttade min röv till Växjö
Hur har det varit med kärleken? har jag sagt att jag ska bli nunna?
Vad spenderade du mest pengar på? typ sånt som alla spendera sina pengar på.. mat, kläder, bensin.. eh.. godis,..osv! l
Lärde du dig något nytt under 2010? att inte dricka när man är sjuk., haha. ( borde dock lärt mig detta för längesen), att skriva CV ( har typ skrivit 50010018 stycken), att låsa när man går på offentliga toaletter. Nä.. har väl inte direkt lärt mig något livsviktigt om jag ska vara ärlig. Fast lite grejjer på jobbet lär man ju sig alltid något nytt varje dag som är bra kunna.
Bästa köpet? Bästa köpet var nog min biljett till partybåten och alla diverse olika festivaler jag varit på i år.
Sämsta köpet? Hultsfredsbiljetten
Blev du kär i år? nej, men nästan.
Vad saknade du? att sommaren inte vart längre..
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? waka waka, Stero Love, highway man
 Hatar du någon som du inte hatade i början av året? hatar är ett starkt ord så nej, men ogillar däremot.
Lärde du känna några nya människor? Ja.
Har du gjort något som du sedan ångrat? nä de tro jag icke
Vad gjorde du på din födelsedag? jobbade har jag för mig och sen firade lite med släkten på kvällen...
Vad kommer du göra 2011 som du inte gjorde 2010? vet inte riktigt, men ska sätta mig själv i första rum. Inte vara rädd för nya saker / utmaningar. Våga göra det jag vill och inte bry mig så mycket om vad andra tänker och tycker.
Nämn de tre bästa höjdpunkterna på året: Smögen, partybåten och att jag flyttade


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad roligt att du gillar min blogg så! Jag är ganska så seriös med mitt skrivande på bloggen och antar att jag är någerlunda så som jag skriver.

Piercingarna har jag dock inte kvar...

Men jätteroligt att du gillar min blogg!

2011-01-17 @ 18:34:37
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0