Weheartit

Nu såhär i vintertid orkar jag typ aldrig bry mig om hur jag ser ut. Opepp på att både klä upp sig, sminka mig, fixa med håret osv..
Skulle kunna gå runt i mina mjukisbyxor, tjocktröja och uggs varje dag utan att orka bry mig, för de är ju vinter... ingen bry sig då känns de som.
Men de ska de bli ändring på nu. Har suttit hela morgonen och kollat runt på massa sidor och fått massa insperation.
Blev genast mer pepp på att klä upp mig och börja trixa lite med gamla kläder som bara ligger.

                     
                       
                      
                       Bilder från Weheartit

Min Mitsfits T-shirt ( dödskallen) har jag gett bort till min lillebror för jag tyckte den va så ful nu men efter att ha sett bilden när hon har den på sig insåg jag att jag nog måste ta tillbaka den, haha
                    

Kommentarer
Postat av: Amanda

snyggt ==)

Fan vad man vill ha sommar nu alltså så man kan börja jeansshortsen som ligger och dammar i garderoben :)

2011-02-23 @ 16:37:03
Postat av: //

Söt blogg, Tänkte tipsa om en tävling jag har (:



http://annasofiaforslund.blogg.se/2011/february/tavlingsdax.html#comment



2011-02-23 @ 19:04:47
Postat av: M E R E I

- fina bilder!

2011-02-24 @ 01:23:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; haha ååå det är från... RUSTA <3

2011-02-24 @ 18:10:41
Postat av: mathilda

Kommentaren var från mig :D

2011-02-24 @ 18:10:55
URL: http://thejuicydetails.se
Postat av: Jennie

Mathilda: haha :D okey! tack så mycket :DD

2011-02-24 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0