Flytt-dags igen

Den 15:onde Februari ( min födelsedag) så flyttar jag ut ur min lägenhet och in i lägenheten precis bredvid, woho! Är så glad.
Den är typ 30 Kvm. Härligt! få plats med både säng och soffa nu, haha. Nu har jag tillochmed plats till att ha inflyttningsfest.

Nåväl, helgen annars har varit skit rolig. I fredags drog vi ut och dansade loss på Stallarna och igår kom Emmys syrra Annie hit så då blev de ännu mer fest, var på en fest med massa utbytesstudenter... herregud jag har nu konstaterat att min engelska är sämst. Lika bra jag håller käft istället, haha. Sen drog vi ut till Sivans.
Lurade alla på Sivans att jag, Annie och Emmy var trillingar, himla roligt faktiskt. Speciellt för att alla tyckte att jag och Emmy va mest lika eller att jag och Annie va mest lika men inte att Emmy och Annie va lika.. som faktiskt är syskon.
Två lyckade partydagar!

  
   
   

En vimmelbild på mig och Robert från Sivans! kan någon påminna mig att jag aldrig mer ska ställa upp på såna här bilder! ALDRIG!
                    




Kommentarer
Postat av: emmy

Åh vad kul att du fick lägenheten!!! =D

2011-02-07 @ 07:26:18
URL: http://poesiemmy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack för helgen! Och grattis till lägenheten! :)

2011-02-07 @ 12:14:05
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0