Hängt med fint Eksjö-folk

Usch vad jag är trött. Kan knappt tänka klart. La oss inte förens kl 7 idag på morgonen och sov bara 4 timmar. Mitt psyke klarar inte de.
Men helgen har ialf vatt kul. I fredags åkte jag till Mupp i Eksjö, hängde på donkan och satt hemma hos Danne med lite folk.
Igår stimmade jag och Mupp runt hela dagen, var överallt och ingenstans. Sen på kvällen lagade jag, mupp, Mandas och Bobba god mat( potatisgratäng och fläskfile) och partayade. Trevlig kväll.
Som sagt så körde vi till kl 7 på morgonen så man är ju inte alls levande idag, är så trött att jag inte ens kan sova.

Vi tänkte köra anden i glaset.
Greken kan ju ingenting...
- ska vi köra anden på mattan?

och idag på morgonen säger Bobba
- vems ide var de att vi skulle köra flaskan i lampan?

haha, hur svårt ska de vara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0