In Värnamo

Hemma i Värnamo nu. 
Nu när man har eget place så palla man fan inte vara hemma i mer än 5 min innan man är irriterad på precis allting. Vill redan tillbaka till min lägenhet.
Men imorgon blir de jobb på dagis och sen åker jag till Eksjö och blir där hela helgen för att hänga med Mupp, Buddah, Danne och Allah. De blir skoj. 
Nu ska jag sätta mig ner ialf och kolla på Svergies värsta bilförare, så jävla kul. Sen för att inte glömma Big Brother, oh lord.. i love it.

                    Bästa med att få komma hem är att man få gosa och pussa ihjäl sina katter.  
                    
                   

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt misse! :)

2011-02-24 @ 23:14:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: JOHAN

OOOHHHH EMIL!! vbad jag saknar honom! MiN FaVvO MiSsE!

2011-02-25 @ 13:06:42
Postat av: jennie

JOOOOHAN!!! saknar du inte mig då?? vavava??

Jag och Emil saknar dig. Har ingen jag kan göra mina kattryck med nu ju !

2011-02-25 @ 14:04:43
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: JOHAN

JEEEENNIIIIEE!! KLART jag saknar dig!! men nar jag kommer hem da ska vi go nuts och klamma pa de sma tissarna! FYY FARAOOO KISSEMJAU MHHMMMM HALLU!! far ryck har framfor datorn nu nar jag tanker pa lilla duuuudie som vantar pa mig dar hemma! :D

2011-02-26 @ 12:02:42
Postat av: Cecilia

Den var lite lik min Elsa! Fast Elsa kanske inte riktigt är så stor.. ;)

2011-03-02 @ 09:42:39
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0