Där fick du!

Kollade nyss på Uppdrag Granskning. De va i Oslo och pratade med folk som bodde genom svenska föreningen.
Jag och Mupp var i Norge för exakt ett år sen och sökte jobb och boende genom svenska föreningen.
Alltså shit, så himla glad över att vi inte flyttade dit och så himla glad att vi fattade att de lurade oss.
Killen de snackade med i programmet sa nämnligen till mig och mupp " ni kan flytta in genom svenska föreningen och då garantera vi jobb till er inom 2 veckor annars få ni pengarna tillbaka". Lät nästan för bra.
Vi pratade med en tant efteråt som sa att de inte alls stämmde att man fick pengarna tillbaka.
Var så himla kul och se hans fula tryne i tv och bli nermosad med massa frågor som hans inte ens kunde kommentera. Vilken liten nolla.
Å vafan kakerlackor? vem fan vill bo med kakerlackor. Höll på att spy när jag såg de. Nä snälla, någon måtta få de fan va.
Fick nästan ont i magen av tanken på att de kunde varit vi som bodde där, usch.

Är nog de bästa valet jag gjort att inte flytta in genom Svenska föreningen. Lite smart är man nog allt endå, haha.

           

Kommentarer
Postat av: Tina

Va vilken fi**a! Sånt stör mej som fan. Såg det dock inte men fattar att han kommer få prooooblem! huhu! Helt rätt åt sånna människor!

yay du flyttar in i andra lgh snart, hur är den? Själv sitter jag å fryser, fast framför en brasa, i stugan i Järvsö... Inte ens grannkatten vill komma på besök mer. suck, haha. Måste visa dig en bild på han, katten asså, storra tassar (för han är en sån ras med extra tår).



förresten, va önskar du dej i b-day present? va ska du hitta på? (du kan svara på FB) puss

2011-02-10 @ 19:17:44
Postat av: Jennie

Skojjar du eller! han använder lixom pengar som han inte ens få använda.. och de sa att de skulle bli stora problem om alla som hyrt lägenhet där vill ha tillbaka dom. Hade jag bott där skulle jag fan krävt varenda piss krona tillbaka.



Den andra lägenheten är lite större.. men ligger forfarande i källarvåningen :) du få komma och hälsa på. Mormor och morfar ska med mig dit på Måndag och flytta ut så har du kommit hem från Järvsö kan du ju följa med ! :)

2011-02-10 @ 19:37:41
URL: http://jenniethefrog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0