2/12

Fan va sjukt att det redan är December. Minns att jag och Mandas gick och pratade och planerade julen redan i sommras och att vi började skratta varje gång baraför att vi gick och pratade om de 6 månader innan, men nu är vi ju här! Har gått galet snabbt alltså. Längtar jätte mycket till julafton =)

Och längtar jätte mycket tills imorgon också, då kommer Roy och Becka hit igen och sen på kvällen har Josef och Pillan födelsedag-förlovning och inflyttningsfest, kommer nog bli jätte kul! sen på söndag kommer mina bröder hit och baka peppakakor och marsipan med mig. Fullbokad helg igen, men sålänge det är roliga saker så gör de inte så mycket =)

Har fått en ny kamera av min snälla pojkvän, han ville inte ge mig en i julklapp för då tyckte han att de skulle vara så tråkigt att jag visste vad de skulle vara för något, haha, knäppis!. Glad blev jag iallafall. Velat ha en ny jätte länge.
Tog lite kort på julpyntet här hemma, var ju tvungen att testa kameran.

haha våran julgran är så ful. Dagen efter när vi klätt den och kom hem från jobbet så låg granen platt på golvet och alla kulor låg utspridda över hela lägenheten, jävlar katter! vi har fått klä om den typ 3 ggr snart. Skyller på att det är därför den är så ful fast måste endå säga att den är lite finare irl än på kort ;)



Har missat julkalendern! Är den värd att se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0