God Jul

God jul allihopa såhär lite i efterskott! Hoppas eran jul har varit bra.
Min har varit jätte bra.
Dagen innan jul åkte jag och Mandas hem till min familj i Hånger, sov över där och dagen efter for Mandas till sin familj i Eksjö och jag firade lite med min familj hemma. Fick massa kul, bla så fick jag och Mandas på våran 1 årsdag en resa till Göteborg med hotell och allihopa =) så roligt, längtar redan, haha.
Senare på kvällen kom Mandas och hämtade mig i Hånger och vi åkte tillbaka till Jönköping och firade med oss själva och våra katter =) fick en jätte fin klocka och jeffrey Campbell skor utav Mandas! åh, herregud. Jag ÄLSKAR skorna =)
Så min jul va mysig och jätte bra =)



Här är mina nya fina skor =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses vilka skor!!!!!

2011-12-25 @ 20:05:44
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: jennie

erkänn snygga? ;)

2011-12-26 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0