9/8

Hej hopp.
Här händer inte mycket. Jag jobbar min sista vecka nu, känns så jävla gött.
I helgen blir de att åka till Växjö och på börja utflyttningen. Rensa ut lite små saker. De stora grejjerna få mamma och dom hjälpa till med när de kommer hem igen, de åkte nämnligen till Grekland nu inatt. Gissa vem som är avundsjuk? och ni kan ju gissa vem som ångra sig att inte följa med. Ibland är jag ju redigt dum i huvudet. Men förhoppningsvis så blir de utomlans till vintern =)

I helgen hände de inte mycket. Men de va bara skönt! behövde ta de lite lungt kände jag.

I fredags va vi ialf hos mormor och morfar i Smålandstenar och grillade på kvällen :)


En viting, en röding och en svarting, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0