jönköpingsbo

Kanske inte nämnt detta innan i bloggen. Men nu ha jag ialf flyttat till jkpg. Har flyttat in hos Mandas. kanske är tidigt att flytta ihop redan. Men jag va ju aldrig i min lägenhet i Växjö så de kändes bara onödigt att ha kvar den och att flytta hem igen kändes också ganska onödigt när jag faktiskt hänger här i Jkpg hela tiden endå. Och som mamma sa " jag och johan fick barn ihop efter bara 3 månader och vi är fortfarande tillsammans, man måste våga chansa lite", haha.
Trivs än så länge jätte bra här. Vi ha inrett de mesta tillsammans och så, så de verkligen ska kännas hemma för oss båda två. Nu är de bara ett jobb jag ska kirra, blir ju att jag få åka hem till Värnamo de gångerna jag ska jobba.

Såhär ser vår lya ut! :)

Tv-rummet!


Sovrummet. ( haha, man kankse ser vem de är som ha inrett detta)


Köket! ( de är inte redigt färdigt än)


Hallen!


Vår lilla toa!


sådär, allt är väl inte redigt fixat än men de kommer så smånigom. Om några veckor kommer våra små söta katter också =) längtar ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: JOHAN

ack så trevlig lya ni har! :D

2011-08-16 @ 23:00:35
Postat av: jennie

och ack så mycket trevligare lya de lär bli när ni kommer och grisa ner. Ni få komma upp på lite party snart :D

2011-08-16 @ 23:22:14
Postat av: Anonym

wopwop va roligt Jennan, då ska vi hänga massa :)

2011-08-17 @ 10:02:14
Postat av: Tina

Najs!Ser mysigt ut. Har du ny kamera??

2011-08-17 @ 13:23:05
Postat av: jennie

tack! :)

Nope, jag ha fortfarande min fula dåliga rosa kamera haha, de är Mandas systemkamera :D

2011-08-17 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0