Min sommar

Jag skulle nog säga att sommaren är slut nu. Är ju på gränsen att snart börja anväda vårjackan igen. Usch.
Trots att vädret varit piss så har jag nog haft den bästa sommaren hittills. Har ju trots allt lyckats få fint väder varje gång jag åkt bort. Detta året har jag även haft as goa arbetstider så jag har hunnit med och göra massa skoj.

Sommaren började med att jag drog till Siesta festivalen tillsammans med mupp. Som var något helt sjuuukt bra!



Sen blev de midsommar som firades ihop med Mandas kompisar i en stuga utanför Jkpg

och nu till höjdpunkten! Smögen resan. Den veckan kan vara den bästa på hela året. Älskar de stället och de galna folket man åker dit med. Tror faktiskt detta året va lite bättre än förra.


Efter Smögen blev de en tur till Liseberg


Sedan har de blivit lite mysiga kvällar i Huskvana med Plutten


Sen har vi även haft lite mysiga dagar i Växjö, Gränna och Eksjö. Jo, helt klart en av de bättre sommrarna.

haha, jag längtar redan tills nästa sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Amir och Rosanna på andra bilden?

2011-08-11 @ 15:22:27
Postat av: jennie

japp, de stämmer :)

2011-08-11 @ 21:58:38
Postat av: Nadine

du måste vara personen med det finaste håret i hela sverige haha. såsååå fint!

2011-08-14 @ 18:51:06
URL: http://flattt.blogspot.com
Postat av: jennie

haha, tack söta du! va glad jag blir :)

2011-08-15 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0