Life is good

Hoj, jag lever!
Åkte till Jkpg i Fredags och kom inte hem förens idag, därför den dåliga uppdateringen.
Har hängt hos Mandas. Mupp och Alex har även varit där i helgen så i Lördags blev de lite fest då vi gick ut till Slivers, kul.
Annars har vi mest bara tagit de lungt och myst framför lite filmer, ätit kinamat, solat, åkt till Gränna för att äta glass men ALLT va stängt där så vi fick åka tillbaka till Jkpg och käka pizza istället, haha så misslyckat.
Och igår medans Mandas va på jobbet gick jag in till stan och hängde på bryggan med Annöö och Hillööö i de fina vädret.
Alltså jag dör, jag ÄLSKAR solen. Ska snart bege mig ut igen och sola lite till.

( Glömde bort kameran när jag där... så ni få nöja er med dessa bilder)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0