Fina vårväder

De två soliga dagarna kunde jag inte spenderat bättre än i Jkpng.
I fredags åkte jag och Ida till Annöö där vi hade myspys med massa onyttigt och film. Hille och Tekkla kom även förbi.
Lördagen spenderade vi hela dagen i solen med fika och lunch och en runda på stan. På kvällen sen grillade jag och Annie lite ( fan va jag saknat de). Sen var vi på förfest hos Fors en stund innan vi skulle gå vidare till Slivers. Alla uteställen va packade med folk så man kom typ inte in någonstans. Jag och Annie ville mest till Slivers men vi kom inte in så vi gick hem istället.
Å idag tog jag och Annie oss en morgonpromenad runt sjön i de fina vädret. Så jäkla gött. Sen följde jag med Mandas till Ikea där han köpte lite grejjer till sin lägenhet =)

FIN HELG!
(bildbomb)



haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0