De är dags för fredagsmys



Whoooo.. Äntligen fredag. Denna veckan har varit grymt seg. Jobbat varje dag. Idag har dock varit en slapp dag på jobbet. Vi alla har suttit bänkade framför tv:n och kollat på bröllopet. Älskar kungliga bröllop. Men detta slår verkligen inte Victorias och Daniels bröllop, deras va mer personligt tycker jag.
Well, nu jobbar jag dock inte förens på Onsdag nästa vecka.

Imorgon åker jag och Mupp till Jkpg och shoppar och sen på kvällen firar vi Valborg med Mandas och hans gäng. Kommer nog bli skoj.
Nu ska jag ialf pallra mig in till stan och hänga med fint folk.

Trevlig Fredag på er!
puss

Kommentarer
Postat av: jessica

haha så söt du är!

2011-05-03 @ 14:37:26
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0