Bloggtorka

Lite nytt.
Älskar byxorna! köpte dom på H&m för bara 100:-


Som vanligt pimpade jag med lite nitar. Denna gången på plånboken, haha.


Måste även tipsa om de braiga läppglanset som är på bild " pink". Hur bra som helst ialf om man gillar att vara rosa om läpparna.
Läppglanset anpassar sig efter PH värdet man har i läpparna. På mig blir de ill-rosa och på vissa andra blir de bara ljusrosa typ. och när man väl kletat på detta på läpparna så sitter de verkligen hur bra som helst.
Igår tog jag på mig läppglanset på kvällen någon gång och de försvann inte helt förens typ nu. Alltså sitter skit bra. Finns att köpa på Oriflame =)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter jätte bra :) finns det bara i rosa?

2011-04-14 @ 22:37:32
Postat av: Amanda

och går det bara att köpa dte via Oriflame? :)

2011-04-14 @ 22:38:59
Postat av: jennie

ah.. tror de skulle komma ut i andra färger sen. och jag vet bara att man kan köpa de via oriflame :)

2011-04-19 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0