men hej söndagsångest!

Förutom begravningen i fredags så har helgen vatt kul!
Drog till Växjö på fredagskvällen där jag och Emmöö och de andra tjejerna hade chill- kväll.  
Hela Lördagen spenderades på stan. Det enda jag va ute efter va ett nytt linne till kvällen... hitta jag något linne? nä. När fan hittade jag inte ett linne på stan sist? borde ju vara de enklaste att hitta... men nä köpte istället annat krafs.
På kvällen sen hade Emmöö och Willöö parteeey! riktigt skoj. Sen drog vi ut till Sivans!
Bra helg. Mindre bra är dock att jag trillade ner för HELA trappan här hemma och skrapade upp ryggen sådär snyggt och bröt typ foten..... men det är en annan historia.
Dax för spindelharpan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0