lilla lilla mormor

Mormor är här och som vanligt blir samtalsämnerna helt weird.

Mormor:
Jennie igår köpte jag en cd-skiva med Ola
Jag:usch
Mormor: vadå usch?, han är ju jätte bra. Har du inte hört hans nya låt " All over the world"
Jag: Ne..
Mormor: jo de har du säkert, du har säkert hört den på något disco du varit på ( med disco menar hon typ krogen, pub osv, haha.)
Jag: Men ne...där spelar dom inte Ola.. inte där jag har varit iallafall
Mormor: Vad spelar dom på dina discon då?
Jag: Men vadå?.. olika.. va menar du? du kommer ju endå inte veta vilka artister jag menar..
Mormor: jo de vet jag säkert visst de... 
Jag: Men det är ju olika... kommer inte på några artister nu. Men det är ju typ Rnb och tecno och sånt dom spelar.
(tystnad uppstår)
Mormor: jaha, vad är tecno för något band då?
Jag:
 Ne nu ger jag upp!

Citat av min lillebror " Mormor du ser ut som Mona Sahlin på denna bilden"... har aldrig sett mormor så bekymrad som när Nisse sa de. hahahhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0