Brrrrr

Gud va jag skäms över Sverige nu! SD i riksdagen? rasister med i riksdagen, hallå? finner inte ens ord. skam! Dock är jag faktiskt inte förvånad. Trodde nästan de skulle bli så.
Jag tror tyvärr att de som röstat på SD har verkligen inte tänkt 2 gånger. Just nu hoppas jag bara på Reinfeldts ord, att han aldrig kommer samarbeta med dom.
Nä detta är bara pinsamt så jävla pinsamt! men nog talat om de.

Nu ska jag åka iväg till stan iallafall och fixa lite grejjer.. bla köpa födelsedagspresent till Johan. Finns de något värre än att köpa presenter till killar? typ de svåraste som finns.


Kommentarer
Postat av: Amandaa

Det är naiva, egoistiska, rasistiska människor som inte förstår politik som röstar på SD. Sverige blir inte ett bättre land utan ett sämre land med SD.Att inte folk fattar det? Usch, som du säger de tänker inte två gånger det går säkert bara på några punkter som SD har som de tycker är bra men de tänker nog tyvärr inte på konsekvenserna :/

Puss!

2010-09-20 @ 22:59:00
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0