Puss



Ikväll har jag varit med familjen och kollat på monster truck, hatar ju allt som har med motorer, bilar och skit att göra men detta var faktiskt redigt skoj. Så jäkla duktiga var dom. Jag filmade som vanigt.. så den filmen kommer kanske upp imorgon för jag kan typ inte förklara vad dom gjorde men bra som fan var det iallafall ( jag skriver alltid iallafall fattar inte varför.. fast å andra sidan skulle jag kankse inte nämnt de för nu kommer säkert alla anmärka de.. men iallafall, åh)
Annars då? ne, händer inte ett skit i mitt liv för tillfället. Jobbar typ ingenting denna månaden och de suger! Har ju ingenting att göra på dagarna för alla andra jobbar ju.
Någon som kan komma på nått kul jag kan göra innan jag förmultnar här hemma?
Nä nu blir det sängen... men usch vad tråkigt, är ju inte ens trött. SUCK!
( fan vilket ovärt inlägg, bye)

Kommentarer
Postat av: mathy

Snygg!

2010-09-15 @ 10:46:12
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0