Godnatt!

Har inte så mycket att blogga om eftersom jag jobbar hela dagarna och när jag kommer hem är jag helt slut i huvudet att det känns som jag nästan ska dö. Men jag trivs jätte bra på förskolan och barnen är gulligast!

I helgen är det inte mycket inplanerat mer än att jag ska träffa Emmöö imorgon, mys.
Annars är jag faktiskt jävligt sugen på att festa röven av mig. Känns som det var as längesen sen sist!
well well... nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, ny arbetsdag imorgon.

Btw! klickade hem dessa skor idag. Har kollat på dom typ överallt men har aldrig funnits i min storlek men nu hittade jag dom på internet + min storlek! perfekt.

                                      
            

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: åh tack snygging :*

2010-10-08 @ 20:37:32
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0