Gårdagen

Igår va jag i Huskvana och kollade på Sabaton. Riktigt bra va dom. De spelade alla mina favorit låtar så jag va mer än nöjd. Ett av förbanden Alestorm va ruskigt bra. De va från scottland och påminnde as mycket om Flogging Molly. Så nu måste jag börja lyssna på dom!
Var dock en idiot i publiken som försökte förstöra hela konserten, började med att han puttade min lillebror och mamma blev så jävla arg och skällde ut honom, haha. Sen fortsatte han att dampa sig på massa andra folk och alla va skit irriterade på honom, sen helt plötsligt springer han upp på scenen och puttar vakterna och en av vakterna slår han till rakt i ansiktet. Helt stört. Dumma idiot. Fattar inte att man betalar för en biljett för att bara åka dit för att förstöra.
Well nu ska jag åka till stan och fixa lite!
Lite bilder från igår!

Alestrom
       

SABATON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0