i'm in Miami bitch

Nu har äntligen våra kläder från partyrocklife kommit! och nu längtar jag ännu mer till Partybåten.
Awesome.
Igår hade jag en mysig kväll tillsammans med Mupp, det blev ju såklart kinamat och efterrätt på donken. 
Säger bara Hej till Biggest looser om jag och Mupp kommer flytta ihop! vi råkar ju gilla de onyttiga, haha.

    

Hittade denna filmen på mig och Mupp från i somras när vi var i Halmstad. För att fördriva tiden i stugan så kan man ju alltid skämma ut sig framför kameran och flumma till LAMFAO ( borde nästan göra om denna video så vi kan ha våra snygga t-shirts till).
Grejjen var att vi skulle härma deras musikvideo... men det gick ju sådär, haha.
Roligast är vid 2.11 när jag knäpper mina fingrar. Jag kan ju inte ens knäppa mina fingrar i vanligafall och här få jag till en riktigt hög knäppning dessutom, har dött i skratt åt de flera gånger och för att inte tala om Mupp, va gör hon vid 1.34? hahah, så fult!

Kommentarer
Postat av: muppppet!

hahahahahah take me back <3 XD

2010-10-26 @ 20:43:18
Postat av: jennie

Bäst vare! :D vi måste åka dit snart igen :)

2010-10-26 @ 21:02:02
Postat av: Veronika

grymt cool tisha! vart hittar man dom? =)

2010-10-27 @ 19:15:34
URL: http://vevvs.devote.se
Postat av: Jennie

Köpte dom på Partyrocklife.com :D

2010-10-27 @ 20:38:17
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0