Koskit!

Hemma från ännu en arbetsdag på SCA! puuuuh...är så trött. Men nu är jag ialf ledig några dagar, fint.

Sitter här och skrattar lite för mig själv. Igår när jag och Johan skulle åka in till Daniel så ser Johan en rand på vägen som han tror kommer från sin bil, Johan tror att hans bil läcker bensin eller olja så han stannar bilen för att gå ut och titta. Han böjer sig ner på marken luktar för att se om de luktar bensin, han tar även med fingret i detta och luktar...han råkar även få lite av detta på näsan.
Han ser smått bekymrad ut.. sedan utbrister han " Jennie, det är KOSKIT"
haha helt stört kul. Typiskt Johan att gå ner på marken och doppa hela huvudet i de. Blir ju inte förvånad dirket.

Påtal om koskit så kan jag berätta en annan kul grej som hände mig och Johan en gång.
Vi var ute och gick en liten promenix och långt bort på en åker så ser vi 2 vildsvin. Vi blir helt extas och slänger oss ner på åkern och börja kråla som ormar i gräset bara för att få komma nära vildsvinen. Vi krålar och krålar.. sen säger jag " gud, Johan har du fisit, de stinker skit?" " ne jag har inte fisit, har du?"  "nej". Sen inser vi båda att vi ligger och krålar i koskit som de spridit ut på hela åkern. Mysigt! men de roligaste av allt var att vi gjorde allt detta i onödan för vildsvinen visade sig visst vara 2 rådjur, haha!

Men nog talat om koskit! Nu ska jag ut.



Kommentarer
Postat av: JOHAN

hahahahaha idioter är väl ordet!

2010-11-09 @ 19:05:30
Postat av: Js

fin blogg :)

Allt bra med dig idag?

2010-11-10 @ 23:49:32
URL: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0