Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbax

lalala....
Har inte mycket att berätta tyvärr mer än att jag jobbar, jobbar, jobbar och jobbar, visst jag älskar mina " jobb" ( just därför jag är kvar i denna håla) men jag hatar att stå på samma ställe och stampa. Jag vill ju komma någonstans, ha en förändiring i livet. Jag vill resa, flytta, ha ett nytt jobb , börja plugga,eller köpa en apa... vad som helst! vill bara ha en förändring. Möglar bort av att bara göra samma grejjer hela tiden. Samtidigt som man trivs och är jävligt bekväm med att bara göra samma grejjer hela tiden, men vill ju göra nåt kul, vill att de ska hända nåt kul.
Vet bara inte vart jag ska börja. Men snart får det fan bli en förändring innan jag tynar bort här.
Hatar när allt står stilla.
Men jag ska inte gnälla. Har det ju ganska bra endå! måste bara våga chansa lite och sluta vara så bekväm.
Imorgon är de jobb från 08.30- 21.00, snälla någon rädda mig?....

                

Vet att jag pladdra men ibland måste även jag pladdra av mig ( heter de pladdra?..)
äh whatever. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: raghaad

Söt!

Allt bra hos dig? :)

2010-11-03 @ 15:24:31
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0