Ska nog flytta till Afrika

Jag klarar inte denna kylan.
Jag avlider
Jag är inte gjord för att bo i Sverige, det är varmt högst 2 månader på hela året. Inte klokt ju. Jag lever helt enkelt i detta kalla land för att vänta in de 2 månaderna på året då det är varmt. Inte klokt ju (igen)

Det enda positiva jag har kommit på med vintern är: att åka pulka ( som är kul i typ 5 min...), julafton, pepparkaksdegen, nyår och sen när det är massa snö så ser man inte rutorna på parkeringsplatserna så då kan man parkera lite hur man vill ( bra för mig som är sämst på att parkera).

Nä men visst jag ska inte klaga! ( även fast jag är bäst på det) ska bara säga en sista sak. Kan nämnligen vara så att detta bli mitt sista blogginlägg för imorgon jobbar jag på dagis, Dagiset är ett " ur och skur" dagis. Man är alltså ute i alla väder. Man tillochmed sover och äter ut ibland ( inte klokt ju, ja igen)
Jag kommer frysa ihjäl, på riktigt alltså. Kommer inte klara detta.
Kommer dö!

Farväl.

   


Kommentarer
Postat av: jessica

är inte heller gjord för kylan. och jag jobbar utomhus hälften av tiden typ. ahhh. ska tydligen bli -15 på onsdag :( kommer att dööööö!!

2010-11-28 @ 00:18:41
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jessica: ja usch jag har läst de på din blogg :) jag hade aldrig klarat av att jobba ute nu haha, och speciellt inte nu när det ska bli -15...

Hoppas vi överlever denna vintern annars ses vi väl på andra sidan ;D hahah nä men usch va tragiskt jag är!:P

2010-11-28 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0